Äntligen framme.

Vi är äntligen framme. Det har varit en lång dag och vi är trötta men barnen har varit jätteduktiga.
Dom reagerade inte på trycket vid varken avgång eller landning så det var skönt.
Milian tyckte att det var riktigt häftigt. Han sa att flygplanet körde lika snabbt som pappa brukar göra.
Stefan sa att Milian ljuger. Tror jag de;)
När vi hoppade på bussen som skulle ta oss till hotellet blev vi informerade om att vi hade 120 härliga km till Alanya. Milian sov hos Stefan och Mio sov hos mig så det blev inte mycket vila för oss två. Det vi har sett av hotellet än så länge så håller det våra förväntningar.
Jag och Stefan ligger just nu och tittar på Just shoot me och äter gottis:)



Kramar från oss.

Kommentarer
Postat av: Caroline/Tilde

Jag är inte avundsjuk, jag är inte avundsjuk.. Fy för vad jag är avundsjuk..! Bläää.. Hoppas ni har det trevligt och bara får njuta av varandra. Äta gott och bara mysa. Ses snart igen.. Kram till er alla från oss alla!

2010-08-27 @ 10:27:33
Postat av: M&S

och jag är bara lite avundsjuk.. eller mycket =) Hoppas ni får en mysig/härlig/avslappnande vecka!



Kramar från oss

2010-08-27 @ 15:51:28
URL: http://blogg.mama.nu/modesty/
Postat av: Anna&Molly

Lovely att få höra att ni har det bra !



Hörs snart igen! KRAMISSSSAR

2010-08-27 @ 21:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0