Badmonster.

Barnen sover och jag & Stefan sitter på balkongen med vars en kall cola.
Detta är verkligen paradiset. Här är allt man kan önska sig, god mat, fint väder, trevlig personal och underhållning på hög nivå.
Milian träffade Lilleskutt idag. Snacka om att han blev nöjd.
Milian har även sagt hejdå badkruka, hallå badmonster!
Han hoppar från kanten, doppar huvudet och använder inte ens sina simglasögon längre.
Milian och Mio fick en peng av farmor & farfar så det har även blivit lite shopping för deras del.
Dom hälsar tack så mycket!
Det går tyvärr inte att lägga upp några bilder så det får vänta tills vi kommer hem.






God natt & sov gott!


Kommentarer
Postat av: Faster Sofie

WOW!!! Detta måste jag ju bara kommentera...behöver han inte sina simglasögon o doppar han huvudet???? Jag är verkligen imponerad, säg det till Milian =)Kul att läsa om era dagar...idag är det min sista lediga dag, tyvärr, det har gått allt för fort. Passa på o njut =)

Kram Sofie

2010-08-30 @ 18:52:11
Postat av: Stefan

Hehe. Ja, detta har varit riktigt bra för honom. I gårkväll badade han till och med utan sina armkuddar på det djupa och var ibland en halv meter under ytan! Tur att man är med:) vi ses snart!

2010-09-01 @ 10:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0