Smakportioner & vila utomhus.

Igår gjorde jag smakportioner att frysa in. Jag gjorde 16 majs puré & 16 potatis puré så nu ska vi nog klara oss ett tag. Vi provade majs idag och det var riktigt mumsigt tyckte Mio. Han ger det 4 M av 5 möjliga. Ett rätt skapligt betyg tycker mamma & pappa. Till efterrätt blev det mosad banan och det slank ner utan några problem. Det får betyget 5 M av 5 möjliga.





Mio har sovit utomhus i sin vagn de två senaste dagarna.
Milian sov alltid ute och han var nästan aldrig sjuk så det hoppas vi passar Mio också.
Jag har läst att det ger barnet lugn & ro, ökar matlusten och hjälper till att hålla barnet friskt.
Och så kan jag passa på att få lite gjort inomhus utan att störa honom.
Alltså väldigt bra för oss båda två.


Nyvaken & glad liten kille med massor av frisk luft.

































Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder. ;)





Kram från oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0